Thursday 17 November 2011

Apa itu Dalink♥Collection?


Dalink♥Collection adalah satu jenama bagi memasarkan produk-produk yang terdapat di kedai kami seperti alamat di atas. Tujuan penjenamaan ini adalah bagi memudahkan sebarang urusan jual beli samada secara terus kepada kami ataupun secara menghubungi kami di talian yang tertera ataupun melalui email yang disediakan. Sebarang urusan jual beli adalah dijamin selamat sepenuhnya oleh pihak kami.
p/s : sebarang urusan melalui orang tengah, pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kehilangan atau penipuan.
Kami amat berharap anda dapat membuat urusan jual beli hanya melalui pihak kami samada dengan menghubungi nombor telefon yang tertera, email, atau datang sendiri ke pusat jualan kami.
Di kedai kami, kami ada menyediakan produk-produk yang dijamin memenuhi citarasa anda, dan dengan kadar harga yang berpatutan. Sebarang pesanan melalui email, akan dikenakan cas untuk proses pengeposan tanpa dikenakan cas upah.Kami hanya mengambil kadar bayaran barang yang hendak dipos sahaja. 
Di sini, kami ada menjual pakaian wanita dan lelaki seperti baju kurung, kebaya, baju melayu, tudung, telekung, kain pasang yang pelbagai warna dan corak, serta macam-macam lagi. Datanglah ke kedai kami seperti alamat di atas untuk melihat sendiri dan anda pasti puas hati dengan harga yang ditawarkan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...